logo
|

Зв'яжіться з нами:

0

Ваш кошик порожній. Додайте бажані товари

Головна Повернення та обмін

Повернення та обмін

Інтернет-магазин спортивного харчування Happy body.com.ua здійснює продаж спортивного харчування в Україні, з доставкою купленої продукції в будь-яке місто через транспортні компанії. Ми поставляємо тільки найкраще і сертифіковане спортивне харчування від відомих Американських та Європейських брендів, зі 100% гарантією якості від оригінального виробника. Інтернет-магазин спортивного харчування Happy body.com.ua не продається підробок! Продукція, пропонована нашим магазином, сертифікована і має відповідні медичні та гігієнічні висновки, що в свою чергу є гарантією якості пропонованих нами товарів спортивного харчування. Вся продукція проходить ретельну перевірку і поставляються безпосередньо від оригінального виробника. Тим самим ми забезпечуємо мінімальну ціну товари для спорту покупцям он-лайн.

Умови повернення та обміну товару

1. Повернення або обмін товару може бути здійснений тільки відповідно до законодавства України, згідно Закону «Про захист прав споживача» а саме, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

2.Расходи по доставці повернення оплачує клієнт, повернення здійснюється кур'єрською службою Нова пошта.

3. Цілісність упаковки, заводські пломби, галограмма, етикетки не повинні бути порушені, забруднені і мати товарний вигляд.

4.Предоставіть видаткову накладну або касовий чек на покупку товару.

5.Товар звіряється з термінами придатності, номером партії з нашою базою на відповідність.

6. Протягом 3-х календарних днів зобов'язуємося дати відповідь і в разі позитивного рішення замінити товар або повернути його вартість.

7. При замовленні товару кур'єрською службою необхідно перевіряти товар на відповідність з вашим замовленням, термін придатності, цілісність упаковки в присутності співробітника кур'єрської служби.

8. Щоб уникнути неприємних ситуацій просимо виконувати таку інструкцію:

- перевіряти товар на пошті при співробітника;

- якщо товар пошкоджений напишіть заяву і складіть акт і кур'єрська служба компенсує вартість застрахованого товару при відправленні;

- якщо відсутній будь-який товар у вашій посилці, прямо перебуваючи на пошті зв'яжіться з нашим менеджером, за телефоном, вказаним на сайті і після письмового підтвердження співробітника кур'єрської служби (акт приймання-передачі) ми доотправім вам товар, якого не за наш рахунок, або компенсуємо його вартість, якщо була передоплата за нього.

- в разі отримання товару з закінченим терміном придатності, процедура аналогічна попередній;

- в разі якщо ви виявили яку-небудь недостачу товару або пошкодження після отримання в кур'єрській службі і без складання акту і фіксації даної проблеми перевізником товар поверненню та обміну не підлягає.

- замовлення понад 2000 грн, відправляються кур'єрською службою з передоплатою 5%, діє тільки при першому замовленні, для впевненості в тому, що ви дійсно заберете ваше замовлення. Дана умова не відноситься до постійних клієнтів;